Äntligen!!

Så underbart att Johan Palm äntligen åkt ur idol, och den dära tjejen..
Ja vad ska man säga, måndagens snackis på hennes skola helt klart iaf.
Haft en mysig hemmakväll med mamma, vi åt lite godis, drack lite cider och kikade på idol.
Ett minus är att jag har något i min hand, gissar att det är någon glasbit sen jag plockade ihop efter katternas bus, men jag lyckas varken se det eller trycka ut det, det kommer nog ut tillslut :)
Imorgon ska vi nog försöka att fara ut på stan och köpa lite julklappar, sen vet jag inte riktigt vad som händer.
Ska då hoppa i säng nu iaf, är rätt så trött för jag vaknade så tidigt imorse.
Godnatt kära läsare

Kommentarer
Postat av: Jimmy...

Inse att den där tokiga tjejen är det bästa jag någonsin sett på Tv! Aldrig skrattat så mycket

2008-11-30 @ 23:31:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0