Umeå

Idag direkt efter att jag hade slutat skolan kl 11:20 så kom mamma och pappa och hämtade mig, dom hade köpt med sig en korv från shell så vi skulle komma iväg så fort så möjligt. Vi plockade upp Angelina och sen började vi färden mot Umeå.
Det blev en hel del sjungande på vägen dit och det var riktigt fint väder så det var en jätte lyckad bilresa :P
Väl där så började jakten efter mina studentkläder, en hel del annat blev det också.

Det jag fick med mig hem var:
2 par skor
6 par sockar (mini steps)
2 par trosor
1 kjol
1 kavaj
1 t-shirt
1 par leggings
1 skjortklänning (vet inte hur jag ska beskriva den ;))
och
1 bälte

Det som nu saknas till min studentklädsel är ju något att ha under kavajen men förhoppningsvis så hittar man det här i lilla Lycksele.
Kanske lägger upp bilder på kläderna imorgon om det finns något sorts intresse att se dom och om jag har tid och lust ;)

Åkte även förbi på Ersboda och kikade lite i affärerna där, gick också in på Barnens Hus och hälsade på dom som jobbade där, saknar dom verkligen. Man kanske skulle ta och söka jobb där men att hitta boende i Umeå och att ha råd med det är ju ett problem. Jag får se hur jag gör, skulle verkligen stortrivas där.

När vi kom hem så hade även vårat paket från halens kommit, där blev det 1 till klänning, 2st t-shirts och en trenchcoat, tyvärr var trenchcoaten inte alls min stil. Eller den var skit snygg men den passade som inte min kropp så det blir att skicka tillbaka den.

Nu ikväll blir det nog en del tv-spelande och någon film, imorgon blir det nog att plugga sönder så man hinner klart en massa, har ju även projektredovisning på tisdag och projektrapporten är inte ens klar:/
Nee nu ska jag vara social. Hare bäst!

Kommentarer
Postat av: frida

jag vill se dina kläder! :)

2008-05-24 @ 16:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0