Helg

ja det har jag nu, så skönt :)
Efter skolan så umgicks jag med Angelina vi for på expert och kikade hur hennes dator mådde, den var inte ok än så hon får vänta på att den kommer hem igen.
Sen for vi hem till mig och käkade kladdkaka och spelade lite guitar hero igen, sen begav hon sig hem och jag käkade lite pannkaka till middag.
Sen drog vi(familjen) ut på stan för dom hade kvällsöppet, sprang omkring på lite affärer och köpte kläder åt lillebror. Sen avslutade vi med en mjukglass, Angelina kom till mig igen och vi har spelat GH ett bra tag.
Nyss steg Lina in för dörren :) Får se vad vi hittar på för bus ikväll/natt

Kommentarer
Postat av: Olle

soooffft

2008-05-29 @ 22:44:51
URL: http://soetla.blogg.se
Postat av: frida

Det var superpris på Elgiganten & den var slutsåld på internetbutiken samt butiken i skellefteå så vi for till piteå & köpte den enda dom hade kvar! :) Det var verkligen jättefina studentkläder du hade hittat! :) Nu har jag skrivit ett nytt inlägg (chock & förvåning) Haha! Kram på dej!

2008-05-30 @ 18:54:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0