Bruce den Allsmäktige, hallonglass och nära döden upplevelse

Ja på religions lektionen som vi hade efter lunch så började vi att se Bruce den Allsmäktige, man har ju sett den förr så nu slötittar man bara och uppfattar inte riktigt allt, imorgon ska vi se klart den och gå igenom lite frågor angående filmen.
Sen så hade jag mitt IV-val Modern Mat, där gjorde vi hallonglass i matberedare vilket gick jättesnabbt men var sjukt gott :)
När jag slutade vid tre tiden så hämtade Angelina upp mig och vi for iväg till expert med hennes bärbara dator som fått nå fel, lämnade in den och sen åkte vi och hämtade laddaren till den, tillbaks på expert och efter det skulle vi bege oss till frasses och det var då det hände...
vi var jättenära på att krocka med en bil, det var inte många mm som saknades, med hjärtat i halsgropen åkte vi mot lasarettet och parkerade där för att  lugna ner oss.
Efter det blev det att åka till frasses där A  och L köpte mat och jag begav mig hem.
Så nu snart ska jag också äta mat, längtar som bara den megahungrig som jag är.

Ikväll blir det mer pluggande, ska försöka hinna göra klart allt som är kvar så man kan leva livet efter det.
Ska vell kanske umgås med A en sväng också, den som lever får se ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0