Studenten forts..

Åkte iväg till skolan som sagt, hann bli blöt innan jag tog mig in och sen direkt iväg till fotograferingen.
Sen så blev det häng i elsalarna där J bjöd på fika, sen klockan 10 gick vi iväg till sporthallen.
Det var ett bra program iår men mina favoriter är då ändå lärarbandet :)
A och R fick stipendium i min klass, inte illa och jag blev då inte ett dugg förvånad.
Sen 11:15 så blev det lunch, dom hade dukat upp jättefint och det var god mat men fick ont i magen som bara den av det :/
Då vi hade ätit klart så fördrev vi tiden med att gå runt och prata med folket man kände och kl 12:15 satt vi i aulan för betygsutdelning.
Man blev lite smått less för det tog sån tid, men men det går nog inte göra det på något snabbare vis.
Blev vell inte sådär jättenöjd över mina betyg men det går ju inte att göra något åt det nu.
Sen så fick vi rast i en kvart och sen var det uppställning och utgång.
Blev dyngblöt nästan direkt jag gick ut ur skolan och man gick vell i sisådär 10 vattenpölar :/
Träffade L och A och familjen och släkten, jag var ganska virrig för jag hade tappat bort min klass och jag var blöt och trött som aldrig förr.



Sen så skulle några i klassen åka med TE3's traktorsläp eftersom vi inte hade någon själv och det var inte den varmaste upplevelsen jag varit med om, inte det lättaste att ta sig upp på det, blev lite smått orolig att hela världen skulle se mina trosor och jag lyckades nog visa rätt så många dom haha :)



En väldigt glad Sofie syns här på bilden, jag tror inte jag var så himla glad faktiskt utan det var mest för syns skull jag drog av det största leendet i världen.
En timma senare var man iskall och såg ut som en blöt hund, då började vi rulla tillbaks mot skolan.
Jag gillade vad S sa på flaket "Sofie du ser ut som hon där i Titanic" det var nog en rätt så bra jämnförelse just då.
Angelina hämtade upp mig på skolan och skjutsade hem mig, fick förövrigt jättesöta grejjer av hon och L då jag kom ut ur skolan.
Då jag kom hem så hade min syster kommit hit så det blev lite mera fotande och sen gick jag och tog på mig nå varma torra kläder som jag kunde ha tillsvidare.


Vid halv fem tiden så kom släkt och vänner hit på middag och efter det så blev det fika, dom stannade kvar här till 8 tiden ungefär och då ringde jag hit min klass eftersom vi skulle hänga här innan vi gick ut på hotellet.
I stort sett hela klassen kom hit, och några andra personer också(chaffisar osv)

Några i klassen

Vid halv elva tiden någongång så började vi färden mot hotellet, vi gick förbi 3 lärare och sa hejdå och vi var visst deras första klass som gjort det någon gång på en student.
Kom på hotellet och det var riktigt mycket folk där, varmt var det då också.
Dansade, drack och pratade med massa tills jag fick panik och fick lov att gå ut, tog mig en sväng till statoil och sen så då jag skulle gå in igen fick jag lov att betala igen :(
Fortsatte som tidigare och helt plötsligt så var alla jag kände borta, började ringa runt och fråga vart dom var men dom hade dragit vidare utan att informera mig.
Så jag gick till statoil och åt en korv och tog en taxi hem.

Kommentarer
Postat av: Olle

trist väder

2008-06-12 @ 00:01:07
URL: http://soetla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0