Otroligt mycket sömn

Ja det har jag verkligen fått mig dom senaste dagarna, kroppen är inte van att vara ute och slita 8 timmar om dagen :)
I Fredags då jag kom hem somnade jag kring 18 och sov fram till 05, var vaken till 8 tiden någon gång och sen sovde jag till klockan 11.
Sen inatt så sov jag ungefär från 00-10 så det är mycket sömn för mig dom här två senaste dagarna :)
Måste ju bero på att man nästan är gamal, inte länge kvar nu innan det är dax att plocka fram rullatorn, ska nog ut och pumpa däcken på den nu så den är redo imorgon.
I helgen har jag mest haft egentid vilket har varit bra eftersom jag har mycket att fundera över för tillfället.
Förlåt alla vänner som jag avvisat nu i helgen, men det här har varit nödvändigt.
Just nu tar jag ett uppehåll i städningen för jag kom på att jag glömt att skriva här i bloggen, men ska bli lite bättre på det har jag tänkt.
Imorgon blire jobb och sen kommer nog några och fikar, återkommer imorgon.

Kommentarer
Postat av: linnea

helu, hittade korten från roadtrip to norway 08, jag skrattade mig dubbel. hur är läget?

2008-06-16 @ 00:05:56
URL: http://linwe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0