Nu är jag tillbaka

inte haft orken att skriva i bloggen dom senaste dagarna, har varit helt slut efter jag arbetat så jag har antingen somnat ungefär direkt jag kommit hem eller så har jag legat framför tvn tills jag somna.
Har fastnat för Hell's kitchen nu i veckan haha :) Synd att sista avsnittet är imorgon bara, men det kommer ju en ny säsong redan den 3:e juli tror jag det var.
Det har verkligen varit pisstråkigt att jobba dom senaste dagarna för det har regnat och blåsit en hel del, inte så bra eftersom man är sjuk men vad gör man inte för att tjäna ihop lite pengar :)

I helgen vet jag då inte riktigt vad det blir, det står vell mellan dessa saker
Storuman, träffa lite vänner där som man inte träffat på ett tag och ha roligt helt enkelt.
Innansjön, jag vill då dit iaf :) Haha vet dock inte om det är möjligt eller om vi kan fara dit eftersom volvon är lite knasig.
Umeå, kanske köpa sig något om man känner att man har råd och hälsa på dom gamla "kollegorna" på Barnens Hus.
Hotellet, fara dit och umgås med en fd. klasskompis kanske?
Travbanan, dansa, träffa folk och ha trevligt.
Hemma, bara ta det lugnt framför tvn eller en film och äta lite onyttigheter :P


Ne nu ska jag diska och sen blir det duschen sen sova

Kommentarer
Postat av: Kexet

Jag tycker du ska på hotellet, för dit ska jag efter jobbet och bara softa :D SHIIIBBY

2008-06-26 @ 21:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0