Juni

ja nu är juni äntligen här, och det är underbart :)
dom 2 senaste kvällarna har jag varit ute och promenerat i det finfina vädret, kan lägga in lite bilder imorgon från då jag och L satt på hawaii udden och tog det lugnt.
Sen så har jag ju gjort klart allt i skolan, hade min sista lektion idag.
Imorgon blir det nog till att ligga i solen och försöka få sig nå färg, gissar att färgen blir röd dock :( Det är inte alltför snyggt.
Sen på kvällen kanske man beger sig för att kika på balen, vem vet? :D
Ne nu måste jag ta och bli bättre på att uppdatera bloggen, känns som om jag glömt bort den ett tag.

Kommentarer
Postat av: frida

jag är röööd! :( Haha. Jo, du måste uppdatera oftare, säger jag ja! Haha

2008-06-05 @ 09:24:28
URL: http://friiiiiiida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0