Jobb, systemet, främmen..

Ja det är vad dagen har innehållit, började tidigt imorse (kl 7) och hämtade blommor till rabatterna på gamla kyrkogården, sen har vi planterat hela dagen, blev bara 2 stor rabatter som blev klara pga knasigt väder och brist på blommor.
Sen så på lunchen drog jag iväg på systemet, ja jag kände att jag gatt fara dit bara för att.
Kändes inte alls nå märkvärdigt men nu har man då invigit det med.
Sen hem och käkade middag, jag åt som en tok aldrig varit så hungrig tror jag och strax därefter kom främmandet.
Det var trevligt men jag orkade knappt fika någonting, fick hoppa över tårtan så jag får nog njuta av den imorgon istället.
Jag blir så sjukt less på detta väder och jag har verkligen inte kännt mig glad idag, men men vad ska man bli glad över nuförtiden man åldras ju bara, snart blir det till att plocka fram rullatorn och försöka få jästen för halva priset.
Ne nu ska jag nog bara lyssna på lite musik och sen försöka sova lite.

Detta fick jag idag
600 kr
1 tårtspade
6 smörgåstårtsgafflar (haha vad heter dom)
1 dricka och 1 snusdosa
1 kinderägg
1 melon
1 packe merci
och tvn då som jag fick i februari men det var ju en student/födelsedagspresent


Kommentarer
Postat av: Olle

va köpte du på systemet?

2008-06-17 @ 20:51:01
URL: http://soetla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0