Grundskolans avslutning & Amanda Jensen

Ja idag har ju alla i grundskolan fått sommarlov, träffade på en del och grattade dom nu ikväll.
Träffade även delar av klassen och sa hejdå till dom än en gång, om jag ska vara ärlig så kändes det lite halvjobbigt faktiskt.
Amanda Jensen uppträdde i ca 40 minuter vilket jag tyckte var bra, trodde hon bara skulle köra typ 3-4 låtar sen dra, men så var det verkligen inte.
Tyckte faktiskt att hon var helt okej live, jag är inte ett sånt stort fan av henne men visst finns det vissa låtar man kan lyssna på.
Det var då inte så värst bra väder idag heller, inget regn men samma gradantal, stod där och huttrade för fullt men man måste ju gå ut och lyssna då dom anordnar någonting så dom fortsätter med det.
Imorgon börjar jag jobba på kyrkogården, det ska vell bli roligt att ha någonting att göra ett tag, men känner mig inte så speciellt taggad om jag ska vara ärlig.
Om detta kallväder fortsätter så tappar man ju sugen helt, jag vill ha sol och värme :)
Ne nu ska jag se på tv eller om jag drar igång någon film hare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0