Gårdagen

blev inte som jag tänkt mig.
Hängde hemma hos jolie och sen så fick vi ett samtal, det var några som ville ha med oss ut och åka båt
Så vi gick ner till hawaii udden där dom hämtade upp oss, jag som är livrädd för vatten satt där helt spänd.
Det blev så att vi skulle till hedlunda på någon fest, men det var inte det enklaste att ta sig dit pga. kraftverket.
Så vi tog upp båten och hämtade några stockar så vi kunde rulla den fram som på den gamla goda tiden, det visade sig att vi skulle behöva rulla den över hela hälla.
Efter ca 1 timme så var vi i vattnet igen och vi fortsatte mot hedlunda.
Väl framme där så visade det sig att dom hade en hund(rottweiler), jag som är hundrädd också tyckte att det var lite småjobbigt.
Men tillslut så vågade jag då leka med den iaf.
Lägger upp lite bilder sen äventyret sedan.
Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0