Första arbetsdagen

ja den blev inte alltför rolig, regn och sol om vartannat.
Har fått lov att springa runt i dom dära ursexiga regnkläderna som är alldeles för stora hela dagen.
Ont om blommor har vi också haft så det har känts som om man planterat likadant hela tiden, älskar då man får välja och vraka mellan massa olika färger och sorter.
Dom som jobbar har då varit så duktiga så dom var klar med gamla kyrkgården så idag började vi på Lugnet, vi blir vell klara tills fika/lunch imorgon skulle jag tro.
Sen blir det nog mest troligt tillbaka till gamla och kratta grusgravar innan vi ger oss på rabatterna.
Men som tur är så har man ju en massa underbara arbetskamrater som förgyller ens dagar :)
Har nyss dragit en "powernap" på ungefär 2 timmar, var inte meningen men somnade till filmen jag kikade på.
Får hoppas att jag kan somna om nu ganska snart och kommer fulladdad till jobbet imorgon.

Ne nu ska jag försöka sova
Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0