Arbete, tårta och förkylning

Ja idag har det inte varit så skoj att jobba för jag har åkt på förkylning och det känns som om febern är påväg.
Vi har då iaf planterat lite där det sett tomt ut, krattat grusgravar och gjort grusgångarna fina :)
Solen har varit framme i stort sett hela dagen, en liten regnskur vid 11 tiden om man nu kan kalla det regnskur.
Sen klockan 2 begav vi oss mot Gammplatsen och åt tårta där, sen slutade vi för dagen :)
Då jag kom hem så städade jag lite och sen blev det dax för mat och efter det kikade A förbi.
Vi umgicks en stund och nu har jag precis kommit hem från affären, köpt den 3e Loka likes Asia hoppas den är lika god som dom 2 förra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0