Mini golf

Ja ikväll har jag ju som sagt umgåtts med Lina och vi hängde här hemma ett tag tills vi bestämde oss att åka ner till campingen och spela mini golf.
Dom hade införskaffat sig nya banor och jag trodde det skulle gå skit bra, men icket jag förlorade :/
Just nu sitter jag och väntar på att sista tvätten ska bli klar så jag kan hänga upp den, funderar på att ta en dusch under tiden men får se hur jag gör.

Vilka är ni som läser bloggen? Senast jag frågade så var det inte så många som vågade kommentera haha :D

Kommentarer
Postat av: Micke

Jag har tänkt spela minigolf i två veckor men nu åkte jag ju på halsfluss också.. Jag lusläser din blogg Sofie! bara såru vet xD

2008-07-08 @ 23:12:59
Postat av: linnea

I DO I DO!

2008-07-09 @ 00:03:48
URL: http://linwe.blogg.se/
Postat av: jennie

Haha! Ja då han började visa sitt leg och de så tänkte jag men vafan är det här:P vad snäll du var som bjöd på vatten då, de var nog svettigt att gå runt och sälja:D Frågade han dig också om du hade någon mobil att sälja? haha jag sa att jag inte hade några pengar sen sa han men dom är ju så billiga! haha, ja herregud:P

2008-07-10 @ 21:07:26
URL: http://jenn1e.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0