Huvudvärk

ja det har jag idag, vaknade vid 5 tiden av att jag inte kunde andas och att jag hade världens huvudvärk.
Gick upp tog en alvedon + en allergitablett och sen la jag mig för att sova en stund till, då jag vaknade mådde jag lika kasst så jag stannade hemma idag.
Har legat i sängen och tyckt synd om mig själv i stort sett hela dagen, det är jättevarmt ute och även i mitt rum.
Ska ta mig en dusch snart och sen är det vell bara att återvända till sängen.

Måste bara berätta om igår kväll, blev så glad :)
Hade ätit och precis tänkt dra igång en film då jag fick ett samtal från Lina som frågade om jag ville följa med och spela lite minigolf med henne och Henke, tänkte först dissa för jag var så trött men jag följde med iaf.
Det gick vell inte nå vidare i golfen i början, men sen så gick det bättre och jag slutade på en andra plats.
Sen gick vi och köpte en glass och hoppades på att vi kunde ta ut pengar på campingen för vi hade tänkt gå gåbingon.
Men det gick ju inte så vi gick ner och satte oss och kikade på alla som badade, riktigt mysigt men lite väl varmt.
Sen skjutsade dom hem mig och jag drog igång en film.
Underbar kväll :)


Tack Olle för att du kommenterar så ofta och förgyller min dag :)

Kommentarer
Postat av: Olle

tack ! din rss är ju på min startsida ! Så every move u make every step u take i'll be watching u. haha pussis

2008-07-31 @ 01:10:31
URL: http://soetla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0