Helgen

har varit rolig som bara den, så skoj att få umgås med syrran en hel helg :)
Gott dricka, trevligt folk och rätt så fint väder, det ända negativa var vell alla dessa jävla mygg man kunde inte stå stilla för då satt sig minst 10 st på en direkt och att dom enbart hade folköl sista kvällen.
Har träffat många människor jag inte träffat på ett bra tag och det har varit roligt att få prata med dom, även träffat en hel hög nya människor.

Jag var inte så speciellt duktig i fredagskväll jag råkade radera alla bilderna så jag är ganska så sad :/
Så blir nog inge roliga bilder framöver, hade ju en hel del på mobilen..


Nu ska jag nog sova så jag pallar jobba imorgon!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0