Fredag

Idag så fick man ju löningen och glad var jag för det, hade lagt undan en jacka + ett linne så kunde äntligen hämta ut det.
Har gjort en massa ärenden och det har försvunnit massor med pengar, tyvärr.
Min älskade syster och hennes pojkvän har varit här idag och vi tre tjejer (mamma, syrran och jag) var ute på stan och det var riktigt trevligt att umgås med dom en stund.
Sen så har vi ätit grillat och druckit lite gott, var en riktigt trevlig middag det var som sagt familjen, brorsans flickvän, syrrans pojkvän och våra grannar :)
Nu ska vi vell dricka lite mera och sen gå in till stan, får hoppas att det är nå bra som ska uppträda idag.

Igår var jag hos min vän R och förfestade tillsammans med några flickor, det var trevligt :)
Sen begav vi oss in till stan, Final Crap spelade och dom är verkligen bra.
Efter det så började en lång och tråkig färd hemmåt, eftersom man bor där man bor så får man oftast gå helt själv.
Fick dock stanna och prata med några trevliga grabbar utanför Swedbank, det gjorde det hela lite roligare.
Stannade på statoil och köpte en korv, där träffade jag Final Crap dom tänkte också äta lite korv innan dom begav sig till PDOL.
Men det var vell en lyckad kväll, förutom att jag hade så sjukt tråkigt på vägen hem och höll på att frysa ihjäl.

Bara att hoppas att detta blir en rolig kväll ikväll med :)

Min dator har dött förresten, därför det inte blivit så mycket bloggande från min sida.
Så nu lånar jag päronens dator och det går ju lika bra, blir lite arg på deras tangentbord bara för det är helt galet.
Kanske kikar in en sväng imorgon igen om jag har tid.
So long!

Kommentarer
Postat av: Olle

Myzit

2008-07-26 @ 14:18:33
URL: http://soetla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0