Första lediga dagen..

var idag, jag lyxade med att sova fram till halv elva tiden.
Vaknade förstås klockan 6 och var jättepigg men jag blev förbannad och tänkte ne nu jäklar ska jag sova mera och det gick vägen.
Sen steg jag upp, fikade och sen begav vi oss till Trollbacken.
Så jag tänkte bjuda på lite bilder därifrån.


Vattenhinderbanan :) Vågade inte gå den tyvärr,
men ska nog åka dit någon gång då dom gjort om den och gå



Fick höra att dom här 2 busarna brukar gå en bit på hinderbanan, duktiga vovvar.



Jag tycker att det är så otroligt vackert där



Sen tog vi och fikade lite



Fick även se en fågel som gick hinderbanan, tyvärr så vart den så kamoflerad :/



Sen så fick jag klappa en liten ekorrbebis :)



Pappa matade den lite



En studsmatta som är nergrävd, kändes läskigt att hoppa på den



Sen så orkar jag inte lägga upp mera bilder därifrån

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0