Bilder sen igår

Igår var vi ju i Mårdselforsen och jag var så trött då vi kom hem så jag orkade inte lägga in nå bilder på detta underbara ställe. Så tänkte ta och göra det nu..




Det första som hände var att det började regna, så vi satt och väntade på att det skulle bli bättre väder.

      

Och det blev bättre, jag och mamma stod och väntade på resten av släkten så vi kunde gå över hängbroarna.



Det blev riktigt fint som sagt :)



Stannade upp och tog en bild mitt på hängbron.



Står och väntar på att vi ska vända om och gå tillbaka hela vägen till bilarna.



Passerade stället som jag tog kort på förra året, försökte få ett lika lyckat kort men icket :/
Lägger in det jag tog förra året här under.






Sista kortet innan vi gick uppför mördarbacken och satte oss i bilarna.
Hejdå Mårdselforsen, hoppas vi ses snart igen.

Tog massor med bilder men orkar inte lägga upp fler än dom här, blir så jobbigt :)

Kommentarer
Postat av: Olle

vad fint det va

2008-07-29 @ 19:50:32
URL: http://soetla.blogg.se/
Postat av: Micke

Du vet jag älskar den bilden du tog ifjol alltså!

2008-08-01 @ 22:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0