Bild i tidningen

Haha ja nu var det dax att vara med i tidningen igen, det är från i helgen på Musik vid Malån.
Det roliga är att bilden på jag och Issa är en halv sida stor och den på EMD är jätteliten mohahah.
Man fick ju lov att köpa tidningen ;)

Idag har det då bara gått finfint att jobba, kändes som om dagen bara flög förbi.
Vid tre tiden så kom Lina och var social och bjöd mig på en fifty fifty klubba :P
Sen hängde hon med mig tills jag slutade.
Nu ska jag byta sängkläder och starta nån tvättmaskin och sen ska jag bara sitta och vänta på att Lina kommer förbi så vi kan busa lite.
Hörs senare


Micke: haha jaa det var du jag menade :P Men se det positiva i det hela, du fick ett eget inlägg :)

Kommentarer
Postat av: Micke

Ja de är inte alla gånger man får de inte haha :D

2008-07-08 @ 17:11:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0