Ytterberg here we come

Det blir så att vi åker till Ytterberg för att hälsa på syster och hennes pojkvän samt hämta min dator :)
Det ska bli riktigt mysigt att fara dit och se vad som har hunnit ändras sen sist jag var där.
Vi får vell se om vi stannar över natten eller om det bara blir en snabbvisit men jag tror mest på att vi sover över där.
Får bara hoppas att det inte kommer något snöoväder så att det inte går att ta sig fram, men det återstår att se.
Ne nu ska jag nog ta och ringa min bror och fråga när han kommer hem från backen så jag vet när jag ska börja med middagen :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja de är jätte fina!



Ha en bra dag!

2008-12-14 @ 18:05:53
Postat av: Gynning

Ja de är jätte fina!



Ha en bra dag!

2008-12-14 @ 18:06:08
URL: http://frokengynning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0