Pepparkakor och knäck

Nu är det äntligen gjort, det blev ca 50 knäck fast receptet var för 100 jag förstår mig inte riktigt på det dära :)
Sen nästan en hel låda med pepparkakor så det känns bra.
Blir lite irriterad på våran ugn bara, bränner allt kring kanterna så det blev många halvbrända pepparkakor.

Ikväll så for vi förbi mormor och morfar med ett blomsterarrangemang för vi hittade inget bra till dom, och dom gillar ju blommor båda två så det blev perfekt :)
Morfar föll inatt och bröt handleden så mamma och pappa skjutsade in honom imorse.
Alltid svårt att se någon nära ha ont och riktigt synd att det var nu kring juletider.
Men man ska vell vara glad att det inte var ett ben eller liknande.
Så imorgon ska vi hämta upp dom då vi ska åka till min moster för att fira julen.

Uppdaterar mera imorgon, nu ska jag bara sitta och mysa med julradion :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0