Onsdag kväll

Och jag lånar mammas och pappas dator en sväng igen, eller har suttit här ett tag :)
Ikväll så har jag kikat på Bonde söker fru och sen har jag suttit och skrivit av lite recept som mormor vill ha.
Har även suttit och kikat på gina tricots webshop och blivit mer förälskad i plaggen där, får hoppas att man kanske får något av det i julklapp iaf :)
Ska strax gå och lägga mig i sängen och dra igång någon film och förhoppningsvis somna efter den.
Ska ta och köpa en dator av syrrans pojkvän så får se när jag får hem den, hoppas vi kan fara och hämta den snart eller någe :) Då kan jag äntligen kolla upp om min externa klarade sig med alla bilder eller inte, orkar inte koppla in den här för det kändes jobbigt.
Ne nu blir det sängen! Hade gott

Kommentarer
Postat av: Johan

Hej!



- Sötblogg du hade, när kommer du på fika då?

2008-12-10 @ 23:02:38
URL: http://j0han.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0