.

Inte skrivit dom senaste dagarna och jag har helt enkelt inte haft något spännande att berätta.

Juldagen var rolig tills vi kom till hotellet, det var varmt, jag svettades ihjäl.
Det var trångt, jag har några blåmärken pga smällar man fick ta då man försökte ta sig fram.
Det stank där inne, speciellt i trappuppgången eftersom nån jävel spytt där.
Nu blir det då inte hotellet på ett bra tag framöver, man har ju inte ens kul där.

Igår sov jag rätt så länge, sen kom B förbi på fika och vi snackade en stund.
Efter det så blev det middag och sen tv hela kvällen.

Idag har vi skjutsat morfar på akuten igen, sen gick vi på stan en sväng.
Sen hem till mormor och morfar och fikade, sen ica för att handla.
Då vi kom hem kikade jag på lite grey's och nu sitter jag och väntar på körslaget.

Intressant som bara den, jag vet :P
När ska det komma in lite spänning i mitt liv?

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha, uschbara! Då är hotellet sig likt med andra ord :P

2008-12-27 @ 20:29:23
URL: http://stoniie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0