.

Det var riktigt roligt att umgås med L :) E och J var också med och vi satt och snackade en massa och drack lite gott.
Vi hann med många samtalsämnen under kort tid men så blir det då man är 4 tjejer.
L hade fixat i lägenheten lite och det såg finfint ut, lite lite möbler bara men det ändras ju snart :)
Åkte hem vid 8 tiden då mina föräldrar kom tillbaka till stan och sen har jag suttit lite och kikat på tv med dom.
Imorgon kommer syster och hennes E hit och det ska bli mysigt :) Dom kommer ju inte fira jul med oss iår så det kommer kännas lite konstigt.
Blir upp och koka tomtegröt så den är klar lagomt till då dom kommer hit.
Nu ska jag hitta på någonting annat :) Skriver mera imorgon

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jo, men egentligen skulle jag ha jobbat nyårskvällen, men tog ledigt :) Ptja, vi vet inte än. Kevin är här då, så vi funderar :)

2008-12-21 @ 08:55:48
URL: http://stoniie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0