Det blev ingen knäck

Var taggad som bara den på att koka knäck ikväll men så märker jag att vi bara har 12 formar och det kommer man ju inte långt med.
Så här sitter jag och är lite besviken, får hoppas jag är taggad på det imorgon igen :)

Kvällen har flytit förbi ganska snabbt, kikade klart på Grey's.
Kikat på 3 säsonger på under en vecka, det märks att man har rätt så mycket dö tid.
Sen blev det lite oboy och smörgås och nu har jag precis skrivit av lite recept till mormor.
Hon är så söt, hon ringde förra veckan tror jag att det var och hade sett på go kväll där dom bakat, så hon bad mig skriva av dom 3 recepten som var då.
Vi har ingen fungerande skrivare så det blev till att skriva för hand.
Sen då vi var hos dom idag sa hon att hon kikat på go kväll i onsdags och att dom hade gjort efterrätter som såg goda ut, men att hon inte vågat ringa och be mig skriva av dom.
Men nu är det gjort iaf, och får se om jag far förbi imorgon och droppar dom.

Nu vet jag inte vad jag ska göra, jag är inte trött, jag har sett alla filmer i detta hus.
Men kom på nu i skrivande stund att jag har kvar några böcker att läsa, så det får nog bli så.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Förstår det! Ska du ut på juldan då? :) eller har jag redan frågat det? :P

2008-12-22 @ 09:53:06
URL: http://stoniie.blogg.se/
Postat av: susan & tyra

god jul :D !

2008-12-22 @ 12:54:03
URL: http://tyrassusans.blogg.se/
Postat av: Sandra

Men va?! Värsta dissen :( Näe, jag ska inte ut. Jobbar natt :( Annars hade jag farit ut :)

2008-12-22 @ 13:48:12
URL: http://stoniie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0