9 December

Ännu en dålig natts sömn och jag känner att jag håller på att bli galen, hoppas verkligen att jag får sova länge imorgon.
Mamma ringde som tur var och väckte mig så jag inte skulle försova mig idag, ska ju på infomöte på Arbetsförmedlingen.
Nu sitter jag här och gäspar och försöker bli piggare, men det är inte så lätt då det är bäcksvart utanför, kallt också för den delen.
Tar med mig kameran idag så får se om jag kommer ihåg att fota någonting, isånnafall så kommer dom upp på bloggen senare idag.
Blir nog till att baka lussebullar/katter senare, jag har inte riktigt bestämt mig vilket ord jag använder har jag märkt här i bloggen haha :)
Nu ska jag ta mig ett glas vatten, ha en bra dag :)

Kommentarer
Postat av: neftaly

det där låter inget vidare du^^

2008-12-09 @ 09:58:18
URL: http://www.neftaly.se
Postat av: Gynning

Nä de är ju så fina allihop. Men har du någon favorit?

2008-12-09 @ 10:17:22
URL: http://frokengynning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0