8 December

Och det är mammas födelsedag :)
Så grattis mamma, jag hoppas du får en underbar dag och att du gillade presenten :)

Idag har jag inte gjort så mycket än, duschat ätit och lite sånt bara.
Ska försöka ta mig i kragen och baka lussebullarna lite senare :)
Fick nyss höra att min syster och hennes pojkvän ska komma hit och gratta mamma så det blir roligt, inte alltför ofta man träffar henne.
Ska ta och skriva lite mera senare och kanske ta och lägga in någon bild också.

Ja just ja
Har lagt till några länkar så tänkte skriva lite kortfattat om dom

Camilla - 25 år och 4 barnsmamma
Först och främst så är det inte varje dag man stöter på en sån här blogg, hon skriver så otroligt bra.
Jag bara älskar dom inlägg där hon delar med sig om vad hennes barn har kläckt ur sig.
Helt klart en läsvärd blogg :)

Mammabecka - 18 år och trebarnsmamma
Tror inte att det är så många som missat denna blogg eftersom den uppmärksammats mycket i media och andra bloggar.
Men man kan ju inte bli mer än förundrad över hur hon har orken och kraften att klara av ett liv med 3 små barn då hon själv är rätt så ung.

[En bulle ur ugnen]
Ann-Louise är nybliven mamma till underbart gulliga lilla Charlie, även matte till Esther som är otroligt charmig på alla bilder.
Hennes bilder är underbart fina och jag gillar dom roliga inslagen med "dammtussarna"
Hon skriver väldigt roligt och jag får alltid ett leende på läpparna då jag är inne och läser.

Storasyster
Helt klart världens bästa storasyster som skriver om livet i skogen.
Hon har nyligen blivit husägare och delar med sig av bilder på sitt nya hem.

Kommentarer
Postat av: neftaly

Grymt fin blogg du har!:D

2008-12-08 @ 17:26:30
URL: http://www.neftaly.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0