7 December

Blev inget inlägg igår så får vell ta gårdagen lite kortfattat :)
Gjorde inget speciellt på förmiddagen, sen kring halv 3 tiden tror jag det var for vi på Gammplatsen och gick på deras Julmarknad :)
Drack lite hjortron glögg som var hyffsat gott, synd bara att hon hade typ slut så hon hade blandat jättesvagt så man vet inte riktigt hur det skulle smakat :) Sen så köpte mamma ett julpynt till mig, 3 små tomtar som sitter på en kvist.
Svårt att förklara men kanske tar kort och lägger upp sen någon dag.
Sen hem för att äta middag och duscha osv, sen åkte jag iväg till L där vi var ett gäng som drack lite gott och spelade spel och lekte lekar :) Riktigt roligt måste jag säga :D

Idag har vi haft lite främmande och sen är det nog inte så mycket mer att berätta om denna dagen haha :D
Kikade på reprisen av Stjärnor på is, rätt person som vann tycker jag.
Imorgon blir det att baka lussekatter, tycker det är så sjukt gott.
Ska lägga upp lite bilder men dom kommer i ett separat inlägg för det är lite blandat :D

Kommentarer
Postat av: Frida

Hej! Har du kesella i dina lussekatter? :)

2008-12-08 @ 07:47:17
URL: http://friiiiiiida.blogg.se/
Postat av: Frida

Hej! Har du kesella i dina lussekatter? :)

2008-12-08 @ 07:48:15
URL: http://friiiiiiida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0