4 dagar 1 timme 43 minuter och 40 sekunder

till Julafton.
For ju som sagt in till stan för att umgås med L, och vi irrade runt rätt så mycket samt kikade på lite saker som hon ska köpa till lägenheten.
Vi hann vara en sväng på Jysk och Dollarstore också innan min mor ringde och sa att hon skulle hämta mig.
Så det blev att fara hem och laga middag, idag var det tacos :)
Efter maten så har jag städat lite och nyss så kikade jag på ett avsnitt av Grey's.

Idag då vi gick runt så sprang vi på en gammal fritidslärare till mig, har äntligen kommit på vad det är han heter :)
Riktigt roligt att han kom ihåg mig, då jag knappt kände igen honom, men lite bekant var han allt.

Imorgon så får vi se om jag ska umgås med L igen, väntar på ett svar från henne.
Annars blir det nog en sväng till mormor och morfar för att umgås med dom, och på kvällen lär det nog bli tv.
På söndag kommer även syster och hennes pojkvän hit så det blir mysigt, vi ska ta och koka tomtegröt då :D

Kommentarer
Postat av: Frida

Visst vad han väl fritidslärare?

2008-12-19 @ 22:28:38
URL: http://friiiiiiida.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha, du behöver nog inte känna dig sämre än mig eller någon annan :) Vad gör du ihelgen då?

2008-12-19 @ 22:37:45
Postat av: Angelina

Hej. Jag kommer hem imorgon! Jag vill va med dig!! Anländer i Lycksele vid ett tiden..

2008-12-19 @ 23:09:45
URL: http://angelinaklint.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hihi :) Oh, så trevligt då. Jag jobbar för fullt. Ska se om jag hinner med en runda på stan också :P

2008-12-20 @ 09:11:42
URL: http://stoniie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0