29 December

Jag var trött kring 7 tiden men nu känner jag mig helt hyper.
Ganska typiskt, så tänkte ta och göra en storstädning såhär lagomt till det nya året.
Ska ta och slänga/skänka bort massa kläder som aldrig kommer till användning.
Har gjort en massa rensningar tidigare men då sparade jag en massa, varför tänker man alltid "men den här kan jag ju inte slänga än, jag kanske kommer ha på mig den någon dag".
Då är det ju lika bra att slänga det redan nu.

Idag var vi en sväng på stan och fixade lite med lillebrors leg och jag passade på att köpa lite julsaker till nästa år :P
Vi har även skjutsat morfar på akuten och tillbaka en sväng till idag.
Vi hade turen att bli bjuda på middag hos mormor och morfar, kotletter med potatis och murkelstuvning(?), riktigt gott :)
Sen som vanligt då man är där så hinner man precis sätta sig ner och sen är det dax för glass och fruktsallad.
Faten hinn tas bort och sen börjar mormor plocka fram nya, och då är det visst dax för kaffe och tårta.
Choklad och saffranstryffeltårta, riktigt gott men väldigt mäktig.
Så då har man tjockat i sig nog för iår tror jag minsann.

Morgondagen blir nog lugn som alla andra dagar, morfar ska på akuten igen kl 10 för att byta gips igen.
Sen så kanske man ska sätta sig och kika på någon film eller någe.

Såg Mannen som bor med björnar ikväll, det var rätt så intressant men jag tror aldrig att jag skulle kunna lita på björnarna såpass att jag skulle kräla fram till dom.
Jag kan vell förstå honom på sätt och vis, nog tror jag att jag själv skulle bli rätt så fast vid dom om det gick så bra som för honom.
Får hoppas på att det kommer en fortsättning på det dära om några år, om han fortfarande lever då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0