22 December

Jag tycker tiden går alltför snabbt, jag har ingen julkänsla den försvann.
I år verkar det inte ens som om vi ska ha en julgran och det känns ju kasst,  annars brukar man få julkänslan åter då man pyntar den och så.
Inatt blev jag störd av 2 katter så jag fick inte sova så mycket, men då låg jag och sov till halv ett istället.
Så det kommer nog att bli svårt att somna i tid ikväll men det får jag ta.

På Julafton kommer vi vara hos min moster som vanligt med hela hennes familj + mormor & morfar och min familj.
Som vanligt så att säga, och det brukar vara riktigt mysigt.
Kommer kännas konstigt att inte syster är där dock.

Ikväll ska jag försöka ta mig tid och baka pepparkakor och koka knäck.
Nu ska jag hoppa in i duschen för jag håller på att frysa ihjäl!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha, ingen fara ju! Jaisses ;)

2008-12-22 @ 18:26:13
URL: http://stoniie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0