20 December

Vaknade halv tio idag av en gosig katt, så det var bara att gosa på med honom.
Har sovit med julradion igång och det var riktigt skönt att slippa gå upp ur sängen och starta den, jag brukar ju lyssna på den så fort jag vaknar :)
Ska strax äta lite frukost och jag funderar på varm oboy idag för jag känner mig lite frusen, blir att skippa gröten idag.
Idag får jag se vad som händer, vet inte riktigt än om L kan umgås men det får jag veta så småningom.
Vet inte riktigt vad det går på tv ikväll men det blir nog så man landar där, bara hoppas på att det går någonting bra.
Annars kanske det blir att hyra en film eller nått, det var ett tag sen.
Men vi brukar ha sånna problem att komma överens om vilken film vi ska hyra.
Ne nu blir det frukost :)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hehe :) Jo, eller jag jobbar julaftonskväll + natt, juldagsnatt. Men nyår är jag faktiskt ledig :) Vad ska du göra på nyår?

2008-12-20 @ 10:30:43
URL: http://stoniie.blogg.se/
Postat av: Angelina

Jag är hemma till den 5-6 januari :P så vi måste hinna ses. Men om du inte får tag på lina kan du ju ringa mig :)

2008-12-20 @ 13:33:30
URL: http://angelinaklint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0