18 December

Har inte kunnat sova någonting inatt, pga magont och att jag varit täppt i näsan.
Tröttheten börjar komma nu men jag ska ju vara kl 10 på arbetsförmedlingen så det är bara att bita ihop.
Har inte skrivit något dom senaste dagarna, har inte suttit så mycket vid datorn samt haft problem med den.
Som tur var så fick jag låna Grey's Anatomy boxen av syrran i helgen, så jag har hunnit kika på 2 säsonger.
Måste bara säga att jag har fastnat helt och hållet i serien, det trodde jag inte från början men nu så :)
Ne nu ska jag försöka få i mig lite frukost och sen blir det nog en dusch.

Kommentarer
Postat av: Olle

jo den serien är väldigt lätt o fastna för nya avsnitt den 9e januari. Kyle börjar igen!

2008-12-19 @ 04:07:04
URL: http://soetla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0