13 December

Vaknade 5 i 8 och var jättepigg så slog igång tvn och där var det lite barnprogram så slötittade på det och sen blev det morgonsoffan eller vad det heter tills det slutade :)
Kändes som om det var ett tag sen man såg nyheterna, förr såg jag det ganska ofta för att ha koll på vad som händer ute i världen.
Sen kokade jag lite gröt och efter det städade jag lite på rummet.
Nu har jag suttit här ett tag och läst lite på aftonbladet mm, och strax blir det nog att hoppa in i duschen.

Igår så städade jag och mamma ut en massa saker från hallen för det såg mer ut som ett slagfält än en hall, så det känns skönt att det är gjort och att folk kanske känner sig lite mer välkomna då dom kommer på besök.
Idag ska jag försöka städa ur lillrummet som ska föreställa vårat gästrum men det ser inte bättre ut där, så ska passa på att göra det efter jag duschat tror jag, får hoppas pappa kan plocka bort saker därifrån också.
Igår kväll såg jag ju idol som sagt, skulle vara intressant att veta hur många procent av rösterna  vardera fick, för jag tror ändå att det var hyffsat jämnt.
Alice gjorde verkligen bra ifrån sig igår och om jag ska vara ärlig så gillade jag hennes version av vinnarlåten mer än Kevins.
Men man har ju ändå förstått sen första fredagsfinalen att det skulle vara Kevin som tog hem det hela :)

Får se om det blir mer uppdatering idag eller hur det blir, det lär ju märkas ;)


Kommentarer
Postat av: Gynning

Ha en trevlig luciadag!

2008-12-13 @ 14:43:47
URL: http://frokengynning.blogg.se/
Postat av: jennie

Jag håller med dig, alice gjorde vinnarlåten bättre men kevin har varit en klockren vinnare från början;)

2008-12-13 @ 18:32:33
URL: http://jenn1e.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0