12 December

Och halvvägs till julaftonen denna månad, måste faktiskt säga att min julstämning försvunnit lite nu under dom senaste dagarna.
Jag är van att ha på julradion hela dagarna så nu känns det tomt utan musiken och känslan försvinner.

Idag har jag då iallafall varit på Bas information på Arbetsförmedlingen och det var vell inte så himla fränt om jag ska vara ärlig.
Efter det så promenerade jag in mot stan och vid röljusen mötte jag L och H som skulle gå och kika på en lägenhet, och dom undrade om jag ville följa med.
Och visst ville jag det, får se om dom väljer den nu då :)
Sen hämtade mina föräldrar upp mig och vi drog på Shell och åt en korv för att sen fara till P & H och hälsa på dom en sväng, sen blev det att handla på Ica och sen hem.
Har suttit och läst lite bloggar nu men har inte hunnit läsa hälften ens, men det finns ju fler dagar :)

Ikväll blir det att kika på finalen i idol och sen vet jag inte riktigt vad som händer.
Jag skulle vilja åka till syster och hämta datorn i helgen, men man får se hur det blir.
Man känner sig ju handikappad utan egen dator.
Ne nu ska jag ta och lämna över datorn till pappa.

Kommentarer
Postat av: i behov av arbetskraft!

du får komma och praktisera hos mig om du vill. ringa mina samtal och boka mina möten och fixa mina noter i uppsatsen! snäälllla sofie. du får gratis kaffe eller oboy!

2008-12-12 @ 17:07:10
URL: http://benicetonerds.blogspot.com
Postat av: Johan

Hej Hop!



- Nu ska jag ta ett bad och öppna en lite små äcklig Gin Longdrink! Utgång ikväll



hoppas du får en fin fredagkväll =)

2008-12-12 @ 19:33:59
URL: http://j0han.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0