1 December

Så var December här igen, och det innebär ju att den älskade julradion drar igång.
Så sitter och lyssnar för fullt, härliga människor på ircen, duktiga radiopratare och bra musik :)
Kan inte bli så mycket bättre, älskar verkligen att sitta och lyssna på den och kanske därför jag följt den i 4-5 år.
Igår var jag en sväng på bb och hälsade på E & M och lillgrabben, så underbart söt han var och liten :)
Sen idag har jag och mamma varit ute på jakt efter ljusslingor men vi hittade inte sånna vi sökte, så kanske får nöja oss med dom vi såg på Elkedjan.
Kom precis på att jag glömde att kika på julkalendern :/ Får ta och kolla upp om den går att kika på på nätet istället.
Nu blir det att ta en dusch tror jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0