Onsdag

först om gårdagens fika, B hämtade upp mig exakt 19:31 och han hade tagit Mustangen kvällen till ära.
Vi körde runt för att kika vad det var för ställen öppet men snabbt kom vi fram till att det var endast Lappkåtan som hade öppet.
Eftersom båda var mätta som fan efter vi ätit middag så tog jag mig en trocadero och han en kopp te.
Vi pratade om allt mellan himmel och jord, fick höra allt om hans uppväxt och livet i stockholm osv.
Han tycker att jag ska flytta ner dit, får se hur det blir med den saken.
Känns som om det kan bli lite väl stressigt där nere och det lär ju inte vara det lättaste att hitta ett jobb.
Men lite lockande är det ju måste jag säga, för här i Lycksele händer det då inget och tråkigt att det bara finns ett ställe man kan fika på på kvällarna.
Vi blev lite chockade då vi kikade på klockan och insåg att den var 22:30, vi bestämde snabbt att detta ska vi göra om.
En helt lyckad kväll blev det igår, visste inte att man kunde prata oavbrutet så länge som vi gjorde haha :)

Efter 2 timmars sömn så var det dax att kliva upp för att fara till jobbet, kändes inte alltför roligt för det gick verkligen inte att somna inatt, alldeles för många tankar som snurrade runt i huvudet.
Vid 7:40 någongång så kom jag in i andra andningen och började jobba som bara den, trots värken jag hade i hela kroppen.
Dagen gick hyffsat snabbt, vi blev klar med alla gravkullarna och imorgon ska vi ge oss an rabatterna.
Haha intressant blogg jag har :) Skriver om hur det är att jobba på en kyrkogård, men men jag har ju inget annat roligt att skriva om så ni får stå ut med detta ett tag framöver tills jag får lite spänning i mitt liv.
R smsade kring lunchtid och undrade om vi skulle umgås ikväll och det gjorde vi.
Snackade lite och fjantade oss som vanligt som det alltid blir då vi umgås, sen såg vi filmen Juno som förövrigt är en sjukt bra film.
Har tappat räkningen på hur många gånger jag sett den nu.

Ne nu ska jag minsann borsta tänderna och hoppa ner i sängen och hoppas på att jag får mig lite fler timmars sömn inatt.
Imorgon lägger jag nog upp bilden på den söta bilen vi har på jobbet haha :D
Godnatt gott folk!

Kommentarer
Postat av: Olle

Ja tycker den e mysig :)

2008-08-06 @ 23:28:48
URL: http://soetla.blogg.se/
Postat av: Olle

Du får börja skriva om något utöver det som har hänt :) typ "sofies fisketips"

XOxO

2008-08-11 @ 19:05:36
URL: http://soetla.blogg.se/
Postat av: Olle

det finns 22st avsnitt i s01 s02 av greek kommer 27 0300 puss

2008-08-11 @ 21:51:36
URL: http://soetla.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men COME ON! Kan du skriva något då?! :P

2008-08-12 @ 21:15:37
URL: http://linawinka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0