Nu var det riktigt längesen sist

Jag har inte orkat göra annat än att jobba och sova i stort sett den senaste tiden, därför har det varit brist på inlägg här.
Har vell orkat hänga med nån vän en stund då och då, och en hel del tid har spenderats framför tvn.
På jobbet har det bara gått finfint, har rätt så ont i armarna och i ryggen men annars så är det helt ok.
Varit ensam tjej sen i tisdags och det är vell rätt så tråkigt, man har ingen att prata med då man jobbar men som tur är så håller p3 mig sällskap hela dagarna.
Jag hoppas verkligen att det blir lite bättre väder nu dom sista veckorna för jag börjar bli sjukt less på detta regnande, så trist att dra på sig alla regnkläder och stövlar som är alldeles för stora.
Har fått förlängt tills den 19/9 vilket känns bra, 2 veckor mer än vad jag hade förut.
En sak som jag ser fram emot då jag slutar är att slippa ha på sig 1000 lager kläder så man inte ska frysa.
Man känner sig inte så himla fräsch efter en arbetsdag heller, jord överallt och döda knott och sviarn i håret.
Tror jag ska lyxa lite då jag slutar där och gå till frisören och klippa mig och även färga håret där(jag brukar alltid färga själv hemma) jag har förövrigt ungefär den längsta utväxt någon skådat.
Man kanske till och med ska unna sig att fara på spa eller något liknande, massage känns väldigt lockande haha.
Men men nu ska jag försöka vara mindre tråkig och sluta prata om jobbet haha.

Jag har lite beslutsångest angående vad jag ska göra efter jag slutat där, inte börjat söka nå jobb än och det känns inge vidare.
Har länge funderat på att dra iväg som au-pair, suttit och kikat en massa på platsbanken.
Just nu har jag några familjer som känns bra, och det är i england (brighton&london) samt irland (limerick&dublin).
Vet inte än om jag ska våga, det känns som om det kan bli väldigt jobbigt att lämna allt här hemma för ett år men på ett sätt även ganska skönt.
Kan ju iofs åka iväg som barnflicka i nån familj här i Sverige, men det känns inte lika spännande.
Annars vet jag inte riktigt vad jag ska göra, blir vell ica eller något liknande.
Nu blev det mera jobbsnack men jag kan inte låta bli haha :)

Ska vell försöka ta mig till Luleå någon helg med och hälsa på A och se hur hon har det, skulle försökt ta mig till Malå och hälsa på syrran och hennes pojkvän med.
F om du läser detta, hur ser ditt schema ut dom närmsta helgerna?

Sitter just nu och kikar på Ghost whisperer i brist på annat att göra.
Ska nog ta och lägga mig i sängen och försöka sova för jag är helt död.
Men nu ska jag göra mitt bästa till att bli bättre med uppdateringen, godnatt :)

Kommentarer
Postat av: Micke

ÄNTLIGEN! ett nytt inlägg :D som man har väntat på de xD

2008-08-28 @ 22:39:36
Postat av: Angelina

KOM TILL MIG!

2008-08-29 @ 11:53:04
Postat av: Frida

Hej S!

Mitt schema varierar från dag till dag! Lite svårt att förutspå! :S Puss

2008-08-30 @ 14:15:02
URL: http://fridalarsson1985.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0