Lördag

Idag så gick jag och mamma ut på stan, köpte mig en ny mascara, en lång kofta och ett par nya skor.
Sen så gick vi och fikade på Indo, det var riktigt trevligt.
Då vi kom hem så var klockan kring 15, och jag satte igång och st ädade.
Kring klockan fem så kom H och M hit och åt middag och dom har vi umgåtts med hela kvällen, dom är fortfarande här och vi tänker nog gå ut ikväll.
Vi åt grillad fläskfile med ungsstekta rotfrukter och potatis haha :)
Sitter just nu och dricker lite gott.
Uppdaterar imorgon :)

Kommentarer
Postat av: monica

Gulledig, Vad glad jag blir att du trivs att läsa bloggen . Sånt värmer :)

Neea, inga katter, har haft för några månader sen . Så de är nog inte kattloppor. Så skummt för det har börjar bli storaa blåmärken runt alla bett. Funtar på ta mig upp till farbror doktorn o kolla med honom o se vad han säger... hmmm



Kram!

2008-09-05 @ 21:59:48
URL: http://moncans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0