Längesen sist

men jag har varit så sjukt trött på kvällarna och inte orkat göra någonting alls förutom att ligga i sängen och titta på serier.

Direkt jag slutat i fredags skyndade jag mig hem för att duscha för vi skulle va på släktträff, i stort sett alla var där och det var roligt :) Många man inte träffat på länge.
 Vi fick äta skitgod mat och sen så började dom vanliga aktiviteterna som vi alltid har på våra släktträffar; tipsrunda, rockrings tävling och spikar tävlingen.
Min syster utklassade alla i rockringstävlingen och jag blev stolt över henne :) Och min kusins pojkvän vann då
spikartävlingen, minns inte vilka som tog hem tipsrundan men tror det var B och A.

På lördagskvällen så hade pappas extra familj(orkar inte förklara) kusinträff och jag fick följa med, det blev en riktigt rolig kväll fast det var många jag inte kände och dom flesta var ett x antal år äldre än mig.
Det blev lite Wii spelande och sång tävlingar.

På söndagen var jag så himla arg för att vårat playstation 2 vägra fungera och jag ville verkligen spela guitar hero :/
Så det blev så att tillslut så hade jag klickat hem ett Wii + guitar hero + rayman.
Trodde jag skulle få det idag men icket :/ Får hoppas på imorgon istället så jag har någonting att göra.

Tråkigt på jobbet är det då också, lyssnar på radio hela dagarna och det är vell det som gör det lite lättare och dagen flyter ganska snabbt förbi.
Men bara 3 dagar och sen är det helg, det ska bli riktigt skönt.
Har inga planer än för i helgen, eller på söndag då ska jag gratta L.
Blir nog en ganska slapp helg skulle jag tro, man kanske tar sig någon öl och känner lugnet.

Nu blev det lite skrivet inte mycket intressant men men :)
Ska vell försöka få upp lite bilder snart också, ska försöka bli bättre på att uppdatera oftare.
Anonym hoppas du är glad nu med lite uppdatering

Kommentarer
Postat av: Linguini

Jag har ont i mina armar än! :(

2008-08-13 @ 22:59:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0