Helg

ja nu är det äntligen helg och det känns så skönt :)
Veckan har varit riktigt jobbig och jag har bara gått och väntat på ledigheten.
Det var sista dagen på kyrkogården inne i stan, på måndag börjar jag ute i Berglunda.
I helgen ska jag bara ta det lugnt och ladda batterierna tror jag :)
Blev förbannad då jag vaknade klockan halv fem imorse och var jätte pigg, så jag gick och hängde upp tvätten och startade en ny tvätt och sen gick jag och la mig igen och vaknade vid 10.
Så nu känner jag mig helt utvilad, undra vad jag ska hitta på idag för någe.
Orkar inte skriva mera, får se om jag uppdaterar nått nå mer i helgen.

Kommentarer
Postat av: Olle

tur att dom somna om

2008-08-04 @ 03:33:18
URL: http://soetla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0