En ny kyrkogård

och en ny vecka, jag har nog aldrig haft såhär ont i kroppen någongång som jag har nu.
Är på Berglundas kyrkogård nu som sagt och den är gigantisk men väldigt fin.
Jag kommer säkert att gå vilse i labyrinten, gjorde det igår men som tur var såg jag mina arbetskamrater och efter många om och men så hittade jag ut.
Fick höra idag att jag kommer vara ensam tjej en vecka eller flera, det känns ju mindre kul får se till att ha mp3n laddad.
Ska även få mig en körlektion med den söta bilen dom har på kyrkogården, ska försöka ta kort på den någon dag så ni får se.
Det känns som om denna vecka kommer bli jättelång, gårdagen gick skitsnabbt men idag har det inte alls gått fort kändes som en evighet.

Klockan halv åtta ska jag ta en fika med min "bror", bara hoppas att nått ställe är öppet då.
Skriver kanske då jag kommer tillbaks, annars så hörs vi nån annan dag xoxo

Kommentarer
Postat av: Olle

låter mindre bra för kroppen det där jobbet :S, kanske börjar bli dags och ta körkort oxå ? :D

XoXo

2008-08-05 @ 19:44:03
URL: http://soetla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0